Precis

Haha, angående inlägget jag skrev igår kväll. Hade en dålig dag, som ni kanske märkte. Mobilen ville krångla hela tiden och sen gick armstödet på min stol sönder som inte går att laga. Mobilen funkar som den ska nu i alla fall. Vet inte vad jag ska göra med stolen. Brukar alltid luta mig mot det armstödet så skulle inte bli ett dugg förvånad om jag glömmer bort att det inte finns något armstöd så att jag ramlar av stolen när jag ska luta mig ditåt.. Hehe.



Mamma satte i extentions på mig igår! Orkar inte ha sidecut längre, har haft det i över ett år. Har inte vant mig än så jag är inte alls supernöjd. Kanske ser bättre ut efter jag duschat håret, hoppas jag. Kommer bli rätt så jobbigt att gå till skolan på måndag då ingen är van vid att se mig med hår på båda sidorna. Bild kommer väl upp imorgon, efter att jag duschat håret och sådär.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0