Börjar definitivt närma sig

Första inlägget jag gör idag som inte är tidinställt. Jävlar vad grym jag är alltså! Har faktiskt inte orkat. Låg och chillade i sängen hela morgonen typ, ända tills vi skulle äta mat, hann inte äta någon frukost. Sen har jag bara legat och gråtit massor till Gossip Girl. Sista avsnittet av säsong 3, hemskt avsnitt. Ska fortsätta gråta och kolla ända tills jag somnar hade jag tänkt. Och imorgon ska jag gå upp tidigt, annars lär jag aldrig kunna sova imorgon. Snart börjar helvetet igen. Börjar faktiskt bli lite nervös. Känns så himla konstigt allting. Ny skola och ny klass. Kommer inte gå med någon jag känner. Jag kommer vara helt alone typ. Inte ha mina bästaste vänner vid min sida. Hur ska jag kunna klara mig själv? När jag alltid har haft dem vid min sida? Nej men så får jag inte tänka nu. Det kommer gå bra, det är jag helt säker på. Det ska på sätt och vis bli roligt det här. Att få börja om på nytt typ. Att få glömma all skit som varit det senaste året, att få lämna det bakom mig. Det om något ska bli så otroligt skönt. Återigen så vet ni inte vad det är jag menar. Om man säger a måste man säga b, eller hur är det? Haha, nej det går jag inte riktigt med på.
 
Bilden tagen för två år sen. Damn, nu blev jag sugen på cola också.
 
12-08-19 00:13

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0