Dåligt humör

Jo men visst, jag vaknade verkligen på rätt sida idag. För det första så är jag genomförkyld, fattar inte varför den aldrig kan ge sig. Jag brukar vara förkyld i någon dag bara, nu har jag varit det till och från sen i lördags. Kan inte vara hemma heller, kommer missa alldeles för mycket. För det andra så är det någon som verkligen lever på juice, och på oboy också för den delen. Mamma brukar köpa juice till mig för jag kan inte dricka mjölk till annat än riktig mat. Men så är det någon (''någon'') som går och dricker upp den hela jävla tiden. Igår försökte jag gömma den bakom all mjölk så att de andra skulle fatta att jag skulle ha den, men det var ju dumt gjort. Varför skulle de fatta det? Så nu fick jag sitta och äta torra mackor med ingenting till bara för att de andra måste dricka juice istället för mjölk som de kan dricka. Visst, jag vill inte vara någon bitterfitta som säger att de inte får ta juice, det får de. Men inte i överdrivet stora glas och 23564 glas varje dag liksom. Det finns en gräns. Vi fick sluta köpa oboy för att det var någon som drack det i ett överdrivet stort glas till frukost, mellanmål och kvällsmat. Kan man inte få ha någonting ifred någon gång?! Nej jag känner att det är kommer bli en lång jävla dag. Allt är helt upp och ner just nu. Jag ska sluta snacka skit nu.
 
 
 


Lägger in en lite gladare bild. Så att det här inte blir ett inlägg från helvetet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0