Don't jump

 
Fick något ryck så just nu ligger jag och lyssnar på Tokio Hotel. Och innan någon säger något så är det faktiskt inte ett dugg fel att lyssna på Tokio Hotel. Jag vet att det är en massa som brukar gå runt och säga att de är bögar och att Tokio Hotel suger och en massa skit. Ärligt talat så bryr jag mig inte ett skit, folk som snackar en jäkla massa skit borde ta och skaffa sig ett liv istället. Så mycket bråk jag haft på grund av Tokio Hotel, det går inte ens att förklara. Varför kan inte folk bara vara tysta och acceptera att alla gillar olika? Jag förstår inte hur svårt det kan vara. Jag mobbar inte folk bara för att de gillar Justin Bieber, som jag inte gillar.
 
I sjuan, åttan och halva nian så var Tokio Hotel det absolut bästa bandet jag visste. Jag totalt älskade dem! Det gör jag fortfarande, men inte på samma sätt som då. Förut lyssnade jag på dem varje dag, hade alla låtar på mobilen och hela ena väggen på mitt rum var full med affischer på dem. Nu så har jag inte en enda låt på varken mobilen eller datorn, inga affischer på väggen och jag lyssnar aldrig på dem. Det är lite synd faktiskt. Så mycket som Tokio Hotel har betytt för mig. Så många gånger deras musik har tröstat mig och gjort mig på bra humör. Helt sjukt vad ett par låtar kan göra stor skillnad.
 
Jag bryr mig inte om vad folk tycker och tänker. Jag kommer alltid att gilla Tokio Hotel. Inte bara för att Kaulitz-tvillingarna är extremt jäkla snygga, utan för att deras musik betyder mycket. Så är det. Deal with it.
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0