Första dagen

Första dagen avklarad. Känns både bra och dåligt. Jag fick sitta och vänta i en halvtimme innan klockan var tio. Pratade med några lärare på skolan, de verkar väldigt bra alltså! Sen fick vi reda på vilken klass man hamnade i och lite sånt. Jag tror jag hamnade i A. För de sa min klass först, så det måste väl vara så? Sen finns det även en till som heter Nathalie Larsson på skolan, tycker det är lite coolt faktiskt. Haha.
Har skrivit på en massa papper också som ska lämnas in imorgon. Men jag vet inte riktigt när jag ska hinna med det, för jag har 7 minuter på mig att ta mig från station till skolan. Vore egentligen bäst om jag tar en buss som går tidigare för då är jag där 40 minuter tidigare. Nästan bättre tror jag. Det går inga bra tåg heller, dåligt dåligt. Jag får kolla upp det där ikväll!
 
Köpte en ny tröja idag också, eller ah, typ en skjorta. Var inte meningen att jag skulle ha den men jag kunde inte låta bli, haha. Någonting säger mig att jag kommer bli pank nu när jag går i Örebro. Wonder why? Puss!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0