Hemsk dröm

Mornin'! Ska snart gå och göra frukost och lägga mig framför tvn. Men ville göra ett snabbt inlägg först. Anledningen till att jag vaknade så tidigt var att jag drömde en sån hemsk dröm. Jag fick flera gånger tvinga mig själv att öppna ögonen (är det jag som är störd eller är det vanligt?) för att jag inte ville vara med om det som hände i drömmen. Men ändå så lyckades jag somna om och fortsätta drömma. Det är så att det kom en massa zombies som skulle ta över världen. Jag var på bio i klassrummet med alla från min högstadieklass. Men då var vi tvungna att oss därifrån för att inte bli bitna. Jag ville självklart till mina föräldrar som var ute på sjön. Men det fick jag inte, det enda de sa var ''släpp allt och känn hur du lättar''. De ville inte att jag skulle ta kontakt med familjen eftersom att jag snart skulle dö. Men jag smsade mamma ändå och frågade hur det gick. Hon sa att jag skulle kolla aftonbladet. Det var en massa problem med Freja, papegojan. Eftersom att hennes bur var så stor. Så jag blev jätteledsen eftersom att de aldrig skulle kunna ta sig hem levande. Men jag drog hem, och där på altanen satt det en massa folk, bland annat pappa. Jag blev så otroligt glad så jag satte mig i hans knä och började gråta som fan. Mamma syntes inte till. När jag vaknade sen så grät jag också. Det var hemskt alltså. Hatar såna där drömmar! Usch.
 
ASSÅ DÖDA MIG VAD JAG SAKNAR MITT TUPERADE HÅR.
 
12-08-08 10:19

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0