Fint väder

Haha, ibland undrar jag alltså. Hade ställt alarmet på mobilen så att jag inte skulle sova bort hela dagen. När det väl ringde så försökte jag stänga av alarmet med tvdosan. Gick inte så bra, HAHA!
 

Jättefint väder ute. Blir inte ett dugg förvånad att det är så fint nu när skolan snart börjar. Det är alltid så, typiskt. Men just nu känner jag faktiskt inte för att gå ut, finns ingenting att göra ute. Vill helst bara ligga inne och kolla på film (nördvarning!!!) men får lite ångest då. Går inte heller att dra och bada i poolen för den är inte helt ifylld med vatten. Däremot så fyller ju faktiskt farmor år idag så kanske ska dra ner dit? Får se om jag gör det lite senare. Var först bestämt att jag skulle dra med farmor, farfar, mormor och morfar till Örebro och spela minigolf men har inte hört någonting om det så jag antar att det inte blir något. Lite synd, hade velat ägt ut dem andra. Heh.

 

Smile.

 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0