Kräftskiva

Shulululu! Ligger i sängen och snackar med Matilda. Kollade först på Sweeney Todd men har pausat en stund. Klarar typ inte av att kolla på film utan att ta en paus. Imorgon blir det tjejkväll ute på sjön! Blir lite kräftskiva. Men jag äter inte kräftor så det blir annat för mig. Gillar inte att bli kladdig om händerna så jag står nog över. Var först meningen att det skulle vara en grej för klassen men jag hörde att det var fest imorgon så såklart man prioriterar festen. Haha. Skitsamma. Då behöver jag i alla fall inte gå runt och undvika folk. (Ni fattar inte vad jag snackar om, så ingen idé att bry sig). Vi får ha våran egna lilla fest där ute helt enkelt! SUPA! Eller inte, åker moppe så där sket det sig. Haha. Får bli full på cola den här gången. ♥
 
Nefan. Orka skriva. Gör väl ett inlägg imorgon. PUSS!
 
 
Btw så tänker inte jag lämna mitt rum nå mer idag. Jag tror bestämt att det spökar här just nu. Först lät ytterdörren så att jag trodde att någon kom hem, Misty reagerade också, men det var ingen. Sen skulle jag ropa på Misty inne från mitt rum. Så jag stod vid dörröppningen och ropade, då hörde jag någonting där ute som jag trodde var Misty, men hon kom aldrig. När jag vände mig om så satt hon det. Vad fan kunde det ha varit? Lät som det kom uppifrån. Känner mig inte precis modig just nu. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0