Nyduschad

Chäna! Sitter i min säng och lyssnar på hög musik. Har precis duschat också så känner mig riktigt fräsch. Nice! Ska måla om mina naglar och medan det torkar drar jag väl några GG avsnitt. Sen ska jag plocka fram lite saker jag måste ha med imorgon och även försöka hitta kläder att ha på mig. Är nog bäst om jag fixar det idag för annars kommer jag stressa massor imorgon, har jättesvårt för att välja kläder. Min garderob är typ full men finns inget att ha på sig. Tjejproblem alltså, haha.. Slänger väl upp något mer inlägg idag eller imorgon innan jag åker. Egentligen börjar jag 10 imorgon men jag kommer åka in vid 8 redan. Annars så kommer jag behöva gå själv till Thoren på sju minuter. Känns nästan säkrast om jag har en timme på mig. Sitter hellre och väntar än att komma försent första dagen.
 
Förresten så kommer det nog inte upp några bilder från kräftskivan i fredags. Hann ta typ 10 kort sen dog kameran, kanske skulle ha laddat den innan jag åkte.
 
Haha, seriöst. Jag har verkligen ingenting att ha på mig. Måste verkligen in till Örebro snart och köpa lite linnen och jeans! Jag hatar perioden då jag var så inne på t-shirts, det är typ det enda jag har nu ju. Jag vill inte ha t-shirts längre! Men jag ska nog kanske förbi Gina Tricot imorgon och köpa mig ett par nya jeans och de sitter bra. Aja, nog om det. Får försöka hitta någonting imorgon, halva garderoben lär ju ligga i min säng men what to do liksom.
 
12-08-19 19:02

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0