Sämst typ

Har aldrig varit såhär skönt att komma hem från skolan. Vilken jobbig dag, även fast vi knappt gjort någonting. Men idag så började jag tvivla på om jag verkligen valde rätt linje (and here we go again). Alla i min klass är verkligen sjukt duktiga i skolan, MVG'n hela tiden. Särskilt på tyskan, de jag satt vid idag hade MVG i slutbetyg. Känner mig jättekass. Det var bara rena turen att jag kom in på Thoren i huvudtaget. Men aja, tänker absolut inte byta. Får plugga på helt enkelt. Imorgon så skulle jag egentligen ha börjat 12:40, men vi ska tydligen hämta våra busskort senast 11. Fast jag känner på mig att jag kommer ''försova'' mig, haha. Man borde ju kunna hämta den senare. Aldrig att jag åker till skolan för att hämta ett busskort och sen vänta i nästan 2 timmar på att lektionen ska börja.
 
Grymt gammal bild. Togs innan (eller efter?) idrotten på sexan. Sjukt mörkt hår jag hade, saknar lite.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0