Trött as hell

Då var även denna dag avklarad. Är sjukt trött redan efter två skoldagar. Skulle ha gått upp 5.30 imorse för att duscha (jag vet, jag är SJUK!) men så blev det inte. När klockan ringde så kunde jag verkligen inte ta mig upp.
Idag så har vi gjort lite lekar och kollat runt på skolan och sånt. Sjukt liten skola, men med många våningar! Och matsalen ligger uppe på stan, hur ska jag orka gå dit varje dag?! Haha. Men idag var det inte lika stelt som igår. Det var mycket lättare att prata med folk, inte bara för mig. Satt och snackade lite med två tjejer ett tag. Blir väl bättre och bättre för varje dag som går antar jag. Imorgon så ska vi vara ute i stort sett hela dagen. Hoppas verkligen att det inte regnar, blir galen då. Finns inte så mycket mer att skriva. Äta, duscha, film, film, film. En sammanfattning av hur min kväll kommer se ut. Puss!
 
Skolstarten förra året. Var galen i knästrumpor då.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0