Avslutning

Åker snart till skolan!

Fick ledigt från matten så det blev en liten sovmorgon i alla fall. Hur som helst så var det ändå sista morgonen jag behövde gå upp tidigt för i år, så sjukt skönt! Vi ska ha två lektioner i skolan, film på ena och på den andra vet jag inte. Hoppas att vi inte kommer ha datorer för jag lämnar min hemma, vill inte släpa med den på avslutningen ikväll. Kommer stanna kvar i Örebro med Karin efter skolan för vid 17:00 redan så blir det avslutning på Ritz! Massa uppträdanden och om vi har tur en hemlig artist. Taggar lite! 
 
Har detta på mig idag! Ville inte ha alldeles föööör fina kläder på mig så det fick bli min blus eller vad det nu är. Tycker inte att den är för fin så den får duga! Den är dock väldigt obekväm och sitter inte speciellt bra, men skitsamma. Blir väl bra ändå. Pusss!

12-12-20 08:43
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0