bästa som finns

tjennnna!
 

Har precis gått och lagt mig men lär nog inte kunna somna på ett tag. Pappa kom och väckte mig halv ett idag. Riktigt skönt att få sova länge! Fast känner mig lite trött ändå. Ska snart dra igång en film som sägs ska vara bra. Någon som gått på bio har jag för mig. Innan jag gick och la mig kollade jag på en bra film som heter Total Recell eller nått liknande. Inte sett klart den än men den är sjukt bra än så länge! Synd att alla bra filmer inte visas på bio, bara skit hela tiden.
 
Är grymt orolig och nervös. Misty har alltid varit den glada lilla hunden som hoppar och studsar hela tiden. Nu är hon inte det längre. Jovisst är hon glad och så men hon kan inte längre hoppa upp i soffor eller sängar. Ibland kan hon det men annars vill hon att någon ska bära upp henne. Det är inte så att hon är lat tror jag utan ibland brukar hon gå och lägga sig golvet som hon annars inte gör. En gång hittade pappa henne liggandes på golvet nedanför min säng mitt i natten. Då hade hon alltså hoppat ner för min säng och sen behövt lagt sig på golvet för att hon inte kom upp igen. Vi ska nog kanske åka in till veterinären med henne nästa vecka om det inte blir bättre. Hoppas verkligen att det inte är någonting, i alla fall inte något allvarligt. Hon är liksom den enda jag har kvar känns det som, efter Atlas och Doris. Min lilla älskling! Haha, så många som hon har bitit när jag haft tjej- och filmkvällar. Har varit så himla arg på henne då. Fast nu i efterhand så inser jag att det var inte mer än rätt åt några av dem. Misty vet precis vilka som är bra och inte! My hero.
 
Nu säger jag och Misty godnatt!

Kommentarer
Postat av: Karin

Fin blogg!

2012-12-02 @ 19:08:20
URL: http://karintegnemyr.blogg.se
Postat av: Fatma

I dagens lucka lottas Lita Spikes ut! :)

2012-12-03 @ 11:27:04
URL: http://fatmas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0