Bli min lärare?!

Tjaaaa!
 

Är jag tönt om jag har gått och lagt mig nu redan? Ah, då får jag vara tönt i så fall. Kollade på Supernatural med familjen och efter det kommer jag aldrig mer våga flyga, bada i badkar & sjöar eller kolla mig själv i spegeln. Avsnittet de andra kollar på nu är när de kör Bloody Mary och där gav jag upp. Klarar inte av att se det på kvällen! Är fett lame, mina småsyskon kollar till och med, haha åh. Har istället gått och lagt mig och ska snart kolla på Pretty Little Liars, min nya drooooog! Älskar serien, my gosh. Låg uppe till fyra inatt, kunde inte sluta titta! Kommer säkert bli likadant inatt också, haha.
 
Förresten så gjorde någon slut med mig via sms idag. Ohno! Är ju fett ledsen nu. Haha. Någon som skickat fel tror jag. Stackars tjej! Vem gör ens slut via sms? Har varit med om det ett antal gånger, ingen som vågar face 2 face tydligen. Sjuuuukt larvigt! Fast den här tjejen verkade inte vara särskilt gammal. Var inte så bra på att stava och sådär. Jaja, hoppas bara inte att den här killen som egentligen skulle fått smset istället för mig inte blir för krossad. Heh.
 
Nu: Nörda Pretty Little Liars hela natten. Can't wait. Nighty!
 
Ian Harding. Drömmer tamefan om honom på nätterna. Varför kan han inte vara min lärare?! Typ kär ju.

Kommentarer
Postat av: du vet vem..

Men Nathalie, du har ju Anders att drömma om istället, den där extra lilla glimten, ooh!

2012-12-22 @ 23:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0