Dum i huvudet

Heyyyyyyyyyy!
 

Kände att det var dags för ett inlägg nu, var ett tag sen. Har inte orkat eller haft lust. Ska snart börja plugga till matteprovet som vi har på torsdag. Vill verkligen inte ha matteprov, känns som att jag tränar och tränar men ändå aldrig lär mig något nytt. Ändå så går det skit på proven, alltid. Haha, åh. Får hoppas på det bästa då!
 
Känns ju som att det var massor och skriva, men tydligen inte. Så ska ta och börja plugga nu. Tror väl att jag går och lägger mig tidigt ikväll också. Igår gick jag och la mig vid 19 redan. Fast kollade på Vampire Diaries så mobba inte! Somnade runt elva men vaknade av att mamma kom och väckte mig. Hon bad mig stänga av tvn, men jag var så trött så jag fattade inte alls vad hon menade. ''Va, va, va?'' Hela tiden, haha. Fast sen kopplade det. Och jag var helt övertygad om att det var morgon och därför hon väckte mig, att jag typ hade försovit mig eller något. Sen kollade jag på klockan ''Men.. Jag trodde det var morgon?!''. Då gick mamma bara därifrån. ''Förstår ju inte vad du säger, du mumlar ju bara.'' Haha, konstigt när hon väcker mig, jag blir dum i huvudet när jag är jättetrött. That's it. Har hänt flera gånger då jag tänkt gå upp vid fem på morgonen när jag i själva verket ska gå upp vid 6. Ligger bara och stirrar på mobilen och försöker lista ut hur mycket klockan är. ''05:00, är klockan fem eller sex då? Ska jag gå upp då eller kan jag somna om?''. Asså my gosh, är skapligt korkad på morgonen.
 
Fortsätter väl med dessa mobilbilder.

12-12-11 17:15

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0