Gav upp

Det värsta som finns när jag inte kan sova är att när klockan börjar närma sig 2/3 så ger jag upp. Tänker att det snart är morgon och att jag lika gärna kan dygna istället. (Har däremot aldrig dygnat ''på riktigt'' då jag alltid somnat runt 6/7, men det behöver vi inte nämna.) Så, vad ska jag göra nu då? Har tittat på grymt många videos med ''Danisnotonfire'', love that guy. Först så fattade jag inte alls vad han sa, brittisk accent är inte den lättaste att förstå. Men nu går det lättare.
 
Får väl slå på en film eller något. Bättre det än att bara ligga här och inse att jag aldrig kommer somna. Det värsta är inte att det är så långtråkigt, det värsta är att det är varmt så in i helvete. Vill döda mig själv typ.
 
Vad gör man om det verkligen inte finns någon bra film att kolla på för att alla nya filmer som kommit bara är skit? JO, man nördar Simpsons.
 

12-12-29 01:31

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0