I hear your heartbeat to beat of a drum

Haaaallå! Somnade fyra imorse och gick upp runt 12, hur är det då möjligt att jag är trött?! Fast när jag väl gått och lagt mig så kommer jag bli pigg igen som alltid. Igår innan jag försökte sova kollade jag på Beastly. Älskar den filmen för den har ett sånt fint budskap! Behöver nog inte ens förklara vad, kolla på den och ni kommer förstå. Det är inte bara utsidan som räknas. Grät floder till den för att den var så fin. I torsdags började jag kolla på PLL, har sett färdigt första säsongen redan. Är verkligen nörd, haha..
 
Försökte ta en massa bilder innan jag drog till Amanda idag. De såg helt okej ut i kameran men nu på datorn så ser de förjävliga ut. Måste skaffa fler objektiv sen! Får bli under sena 2013.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0