If you could see me know

Har försökt fixa så att jag får datum och tid på min blogg hur länge som helst nu. Men det funkar inte! Har lagt in en kod som behövs och så, men hela menyn flyttas ner, så vill jag ju inte ha det. Finns ingenting på google heller. Får leva med att ha det så här ett tag, men gillar att gå tillbaka för att se vad jag skrivit om för exakt ett år sen och sånt. Tycker det är kul! Om jag inte fixar det på något sätt så byter jag helt enkelt design.. Igen.
 
Ska krypa ner under täcket nu och slå på lite PLL som vanligt. Är så spännande just nu, kan ligga uppe hela natten och kolla! Skulle egentligen ha åkt till stan imorgon, mellandagsrea you know. Men tror jag skippar det. Ska köpa en systemkamera och behöver då pengarna. Har tjatat om en system i över ett år nu så nu ska jag tamejfan köpa en jäkel!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0