Rå kyckling?!

Har varit en skitdag rent utsagt.
Den har väl varit okej till och från. Men skolan var dryg som fan och så finns det tydligen risk för att jag har ätit rå kyckling. De som serverar maten till skolan verkar inte alls kunna göra mat, kalla potatisar, inte helt färdig mat och nu rå kyckling. Satt ju fint! Alla andras var råa så de fick matersättning, däremot så såg inte min särskilt rå ut. Inte vad jag tänkte på i alla fall, var inte särskilt uppmärksam. Det är liksom meningen att maten ska vara bra och man ska inte behöva oroa sig för sånt. Men nu måste man tydligen det. Var förbannad resten av den dagen. Sen fick jag lite utskällning av en person på köpet, naaajs. Tydligen får jag inte ha min egna jävla åsikt utan att någon annan ska komma och skälla ut mig. What the?! Menmen, vissa är ju såna. Nu har jag typ inbillat mig att jag mår illa och allting, asså fyfan... Från och med nu så äter jag bara maten om det finns pasta, aldrig mer kött eller liknande. Haha. Nej nu ska jag sluta skriva om det. 
 
Nu ska jag... Ah det vet ni redan. Pewdiepie och Vampire Diaries!
 
 
faaaaaaaajk

12-12-08 00:56

Kommentarer
Postat av: ADARAS.se - JULKALENDER PÅ BLOGGEN!

Vinn ett presentkort på Zodezo i dagens lucka i julkalendern :D
http://adaras.se/category/julkalender-2012.html

2012-12-10 @ 03:50:13
URL: http://adaras.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0