Rast

Shululu!
 

Sitter i ett grupprum i skolan. Vi slapp historian idag så vi har världens längsta rast känns det som. Vi som är vana med 5-minutersraster menar jag. Så sitter och lyssnar på lite musik och gör egentligen ingenting. Väntar på att matsalen ska öppna så att vi kan gå och äta, blir julmat! Fast tycker inte att skolans julmat är så god. Jag som är van vid en massa annat på julbordet. Inte bara prinskorv, köttbullar och potatis typ. Morots- och kålrotslåda ska det vara!
 
Hur som helst. Ska fortsätta göra ingenting. Pusssss!
 
VARNING! Grymt fula bilder som togs nyss. Skulle egentligen ha publicerat inlägget men det slutade med att jag aldrig gjorde det utan satt istället och tog kort på mig själv. Inlägget skulle ha publicerats vid typ en halvtimme sen, hehe....
 
12-12-19 10:53

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0