Todayyy

 tjaaa!
 

Frågan är vad jag gör vaken just nu, haha. Det är väl inte särskilt sent egentligen, men gick precis och la mig. Skulle egentligen ha gått och lagt mig och kollat på film för två timmar sen, men lite annat kom ivägen. När jag slutade skolan idag så mötte jag upp Matilda så gick vi på stan ett tag. Dags för att handla julklappar då! Köpte mindre än vad jag trodde, mindre, men snäppet dyrare. Gjorde av med en del. Till mig köpte jag bland annat en tubhalsduk, mysigtmysigt. Sen köpte jag julklappar till mormor/morfar & farmor/farfar. Även till mina syskon. Är däremot inte klar på långa vägar, mamma och pappa bland annat sen måste jag köpa liiiite mer till syskonen, så roligt att köpa till dem!
 
 
Måste verkligen vila benen nu, gör så ont efter idag! Godnatt!
 
 
 
Godnattpusss!

12-12-06 23:08

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0