Hatar det

Nu tänkte jag snart sova. Tror jag ska läsa lite först eller något. Har inga kanaler på min tv förrän jag börjar betala för det så jag kan inte kolla på tv. Inte heller kan jag kolla på Vampire diaries för pappa har USB-minnet. Fuck off.

Hoppas verkligen att jag mår bättre imorgon. Vill inte vara hemma en dag till och speciellt inte om jag ska in till Örebro. Måste köpa en ny mascara, hårspray och typ ansiktsprodukter. Det är panik med hårspray som jag har helt slut på. Måste verkligen ha typ Visibly clear eller ACO eller vad som helst också. Börjar få panik utav min äckliga hy! Måste göra någonting åt det, de produkter jag använder just nu verkar inte hjälpa. Har dock haft dem ett bra tag så.
Min hy verkar vara extremt känslig mot allt som har med smink att göra. Kan knappt använda puder utan att min hy sen blir fucked up. DÖ.


Nu ska jag nog läääsa tror jag. HÖRS VÄL!

Kommentarer
Postat av: L I L L A M A L I N

sv: haar lagt till dig nu sötis ! :D

2012-02-02 @ 00:12:03
URL: http://lillamalin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0