Jag.Hatar.Rubriker

Det var ett tag sen jag gjorde ett inlägg. Har inte alls orkat! När jag väl suttit vid datorn har jag kollat runt en massa på tumblr, har blivit världens nörd. Annars så har jag kollat på film (läs: Vampire diaries) så har inte haft ''tid'' för bloggen. ÅÅÅRKA.

När jag och Viola skulle in till stan i måndags började jag tjafsa med en busschaufför IGEN, fuck it.
Det började med att jag och Viola skulle ta bussen in till Örebro, då använde vi våra vanliga busskort som vi alltid gjort när vi ska in till Örebro på vardagarna. Men när vi sen kom utanför Lindesbergs kommun så stannande gubbjäveln bussen och sa åt oss att komma ner till honom. Vi gick ner.
Han: Vart hade ni tänkt att åka?
Jag: Örebro..?
Han: Men dem här får ni inte åka på till Örebro?!
Jag: Men det är ju väldigt konstigt eftersom att vi alltid brukar åka in på dem.
Han: Ja då har ni tjuvåkt.
*Vi blev tvungna att betala.*
Jag: Hoppas du är nöjd nu......

Fast det sista sa jag dock väldigt tyst, ville inte bli utkastad precis. Förut när jag skulle åka med honom så hade jag glömt mitt busskort så då fick jag inte åka med i huvudtaget. Så ville liksom inte börja bråka med honom. (a)



Nu måste jag äääääta! Och kolla på fiiiiiiiiiilm.

12-02-08 16:06
Trackback


RSS 2.0