Lack

Men tjenare!
Har haft fullt upp hela dagen så det är därför jag inte bloggat. Direkt efter skolan så pluggade jag lite sen har jag hjälpt mamma att städa här hemma. Men det är ändå rätt så skönt att inte sitta vid datorn hela tiden. Har bestämt mig för att den här veckan ska jag sitta vid datorn max 2 timmar om dagen. Tror ni jag kommer klara det? Tror jag redan suttit vid datorn i två timmar. Men jag kollar på repriset av söndagsfinalen i BB. Så det borde inte räknas, hehe..

Nu har skolan börjat igen också.
Fick cola av Dennis idag som han hade lovat att jag skulle få. Då blidde jag lycklig! Men när jag fick dem så var det självklart några som tog dem ifrån mig. Blev rätt så lack då! Men väfän, blir skapligt irriterad när folk bara tar mina saker och inte ger tillbaka. (Dock inte lika irriterat så jag börjar böla som wideräcklet). Fast jag fick tillbaka colan tillslut, tur det! Den andra sålde jag till Oskar och fick lite pengar, känns gööööött.


Ska se färdigt avsnittet nu sen blir det BB vid tio igen.
 
12-02-27 21:03
Trackback


RSS 2.0