Nörda

Fett taggad jag blev. Jag har precis kollat färdigt på Pirates så nu tänkte jag börja kolla på Vampire Diaries säsong 2. Först ska jag borsta tänderna sen ska jag försöka smuggla in lite chips på mitt rum. Vi hade inge chips igår så jag får ta igen det idag, tihi!
Blir antagligen inget mer inlägg ikväll. Kommer ha fullt upp med att nörda serien.

Weird, dem sa nyss på reklamen på 6an någonting om att det var någon som sa att dem ska sluta nörda vampire diaries. Då sa den andra ''men det är ju tråkigt om man är beroende av det''.
Hehe, känner mig rätt så träffad där..




Om jag skulle få välja mellan Damon och Stefan skulle det lätt bli Damon! Jävla snygg han äääär!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0