Shuuuuuuffle

Heeeeey! Felåt för att jag inte bloggat någonting. Har inte orkat alls. Blev rätt så sent inatt alltså. Först satt jag vid datorn till halv tre, sen kollade jag massor på One tree hill. Runt halv fyra låg jag och bölade som en liten unge till ett avsnitt, fett sorgligt var det, haha. Somnade nog inte förrän halv fem imorse. Gissa vilken jävla tid jag vaknar? Fucking halv tio. Haha, underbart.. Vore fint om jag kunde få sova längre än till halv tio någon gång.

Matilda har varit här. Vi kollade på film och tryckte i oss en hel ben & jerry. Haha, jag som hade tränat och varit lite duktig idag. Sen frågar Matilda ifall hon skulle köpa med b&j, går liksom inte att tacka nej till det! Haha!

Nu när hon dragit hem så sitter jag och kollar på lite videos på youtube när folk shufflar. Ska fan ta tag i det där alltså, måste lära mig! Kan redan grunderna, det jag måste träna på är att göra allting snabbare, kunna sätta ihop alla grunderna till en combo. Vafan, klarar jag av breakdance klarar jag väl av shuffling? Var liksom bäst i gruppen på att sätta ihop combos så det här måste vara en barnlek jämfört med alla jävla steg då man ska stå på en hand och göra massa volter. Inte.min.grej! Fast om jag bara kan shuffla så klarar jag av breaken också, breakdance är vad som helst liksom. Men skit i det nu! Ska fortsätta kolla runt nu. Sen blir det big brothaaaaaa.



EVERYDAY I'M SHUFFLIN'

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0