23e Januari 2012

Men tjenaaaaa !

Skolan har faktiskt varit helt okey idag. Lektionerna har väl inte varit så roliga, det var nog bara idrotten som var rätt så rolig. Vi hade typ skeppsbrott eller vad det heter, helt okej! Höll dock på att ramla flera gånger, blir lite förvånad över att jag inte gjorde det, med min vanliga otur !

Tänkte först plugga massor idag, har prov både på onsdag och torsdag plus två läxor den här veckan. Men jag kände att jag inte orkade så det får bli imorgon istället om jag inte ska in till Örebro. Har istället legat och kolla på Gladiatorerna, grymt. Nu ska jag typ träna lite sen gå in i duschen.



Bilden är tagen för en månad sen, söt freeeja! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0