6e Januari 2012

Skapligt trött jag är alltså! Var uppe inatt och kollade på JVM finalen i hockey. Har blivit sjukt intresserad av att se på ishockey den senaste tiden. Tycker att det är grymt kul att kolla på, helt klart roligare än fotboll!
Givetvis så vann Sverige, så jävla braaa!!! Så alla matcher och sånt var slut runt fem, tänkte då sova men då hade jag blivit pigg igen. Låg ett tag och kollade på Ellen Degeneres show eller hur det nu stavas. Så jag försökte väl inte sova förrän framåt sex. Sen hade jag ställt klockan på tio så att jag inte skulle sova bort halva dagen. Det blev alltså ungefär 4 timmars sömn inatt. Trött jag är! Får väl skylla mig själv om jag ställer klockan på tio, hehe.





Har knappt inga bilder från detta år så det fick bli en bild jag tog med camen. Weird näsa jag har.

12-01-06 10:50
Trackback


RSS 2.0