Äntligen hemma !

jäääävla skönt att vara hemma igen! Hatar att sitta i en bil i flera timmar. Kom hem för ett par timmar sen, har röjt undan lite och packat upp väskan. Nu äntligen kan jag bara få chilla! Har varit folk i våran lägenhet hela tiden och då vill jag inte precis ligga framför datorn.

Veckan har varit jävligt rolig. Vi har åkt mycket skidor och varit massa sociala typ. Fast den här gången var det inte alls lika roligt att åka skidor, var inte lika taggad som jag brukar vara. De två första dagarna åkte jag massa skidor men sista dagen, igår, så orkade jag inte! Blev tvungen att åka ändå för de andra ville åka till hundfjället och åka där. Ångrade rätt så fort att jag hängde med, fyfan vad kallt det var! Åkte bara något åk sen åkte jag hem till Tandådalen igen. Så mitt absolut sista åk var med transportliften från Hundfjället till Tandådalen, haha.


Nu ska jag bara lägga mig framför tvn och chiiiilla! Pussen!


Orkar inte lägga in bilderna från datorn just nu, får bli en annan dag.


Klicka och kommentera här om du fortfarande följer min blogg!
 
12-01-19 17:38
Trackback


RSS 2.0