Fin morgon

Värsta morgonen på länge. Jag gick upp runt halv tolv då mamma väckte mig, då mådde jag hur bra som helst. Men på vägen till toaletten kände jag hur illa jag började må, jag trodde det skulle gå över när jag väl var inne på toaletten så att jag kunde lugna ner mig. Men det blev bara värre, jag började kallsvettas och blev alldeles yr. Tänkte att det skulle bli bättre om jag skulle gå tillbaka till min säng och vila ett tag. Men det var lättare sagt än gjort. På grund av att jag var så yr så såg jag heller ingenting, det var alldeles svart för ögonen. Jo, visst jag såg väl lite givetvis så jag försökte ta mig till mitt rum. När jag väl var inne på rummet så såg jag ingenting, så jag fick känna med händerna för att hitta sängen vilket inte var det lättaste. Höll på att ramla ihop flera gånger på vägen in. Var så otroligt yr så jag kunde inte precis gå rakt, det var lite läskigt. Jag var livrädd för att tuppa av eller någonting. Men när jag till slut hade lagt mig i sängen blev allting bra nästan på en gång. Vilket var riktigt skönt!
Jag tror inte att det var någonting allvarligt, mamma sa vad det kunde ha varit för någonting, kommer dock inte ihåg vad det heter. Så det var nog ingen fara hoppas jag.


Har tagit det lugnt hela dagen. Jag, mamma och pappa har bara tagit det lugnt, ätit pizza och kollat på The Walking Dead. Nu ska jag fortsätta att chilla, hade tänkt att läsa lite och fortsätta kolla på One Tree Hill som jag har börjat kolla på igen. Mys!

Puss!


Har knappt inga nya bilder från det här året. Orkar aldrig ta kort längre, inte när jag ser ut som skit.
 
12-01-07 15:42
Trackback


RSS 2.0