Första Januari Tvåtusentolv

Fint att det nya året börjar med massa snö. Jag gillar inte snö, bara på julafton och nyår, det är enda gången jag gillar snö tror jag. Men jag ska inte klaga, nu kan jag i alla fall gå ut och ta lite kort som jag har velat gjort ett tag. Det skulle sitta fint med en systemkamera, attans att jag inte hade råd!

Innan tolvslaget igår så gick hela familjen ut på altan och kollade på alla fyrverkerier, helt sjukt vad mycket det var! Fast det var himla fint också. Vid tolvslaget så skålade vi och drack pommac. Efter det så spelade jag och mamma lite tennis på wii, jag vann varenda gång vi körde. Inte för att skryta men, jag ägde (h)
Somnade skittidigt också, men det var kanske för att jag natten före inte somnade förrän vid halv fem eller när det var..?


Kommer upp ett eller två inlägg med bilder från 2011, kolla då! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0