Fredag

Rätt så skönt med helg nu då, som jag har längtat! Den här veckan har gått sjukt sakta.
De första lektionerna gick riktigt fort tycker jag. Efter idrotten stannade jag och Matilda kvar där ett tag, några killar i klassen stannade kvar så då kunde vi också lika gärna göra det. Spelade lite basket med vladde också, kände att jag ''ägde''. Gick för fan inte att ta bollen från honom, haha. Sen chillade vi lite vid tjockmattan med Anton och Oskar, trävligt!
Blev lite drygt innan sista lektionen tycker jag. Alla ska jämt vara inne i klassrummet på rasterna vilket jag tycker är så jävla drygt. Gillar inte alls att vara där inne på rasterna längre. Så jag, Matilda och Anton satt ute på bänken själva medan alla andra var inne i klassrummet. Varför kan man inte hitta på någonting på rasterna istället för att hela klassen ska klämma ihop sig i klassrummet? D.r.y.g.t. :)

Ikväll ska jag bara ta det lugnt, har inga läxor vad jag vet om heller. Känns rätt så sköööönt! Vi hörs väl! ;)


 
12-01-27 15:36
Trackback


RSS 2.0