gaaaah

Fett onödig och extremt dryg skoldag. Har väl inte varit på det bästa humöret kanske, haha. Vi hade volleyboll på idrotten, vilket jag knappt aldrig har spelat förut. Jag stod längst fram vid nätet, en annan stod bakom mig, längre ifrån nätet. När bollen sen kom hade jag siktat in mig på att ta den, och jag skulle ha tagit den om inte personen bakom mig sprang in i mig för att försöka ta bollen före mig. Då sa småskrek jag åt honom ''men du får väl förfan hålla dig på din sida!!!!''. Han bah ''höh?''. Vart skapligt irriterad på honom. Självklart var läraren på hans sida så det var tydligen jag som gjorde fel, haha wtf. Efter det tog jag aldrig bollen något mer, lät honom ta den istället, han som alltid är så duktig! ;)
Sen så blev det maaaassa tjafs (på skoj) med en. När jag väl öppnat käften så kan jag inte sluta käfta emot, helt omöjligt! Kände att jag blev liiiite för högljudddd där ett tag, inte meningen vafan.. (a)
Från och med nu ska jag inte öppna käften när det är något sånt, tror dock inte jag kommer klara det, ehe.


Näfan, vill inte vara något negativ nu. Det var bara idrott, vem bryyyr sig ? Nu ska jag lägga mig framför tvn.



DAMN, you're f♦cking cute...
 
12-01-20 14:49
Trackback


RSS 2.0