gillar inte att skriva rubriker..

Skolan var inte så dum idag som jag hade trott. Provet gick bättre än vad jag hade trott, hade riktigt mycket tur att provet var lätt eftersom att jag inte hade tränat. Känns riktigt skönt att ha det gjort nu.
Sen blev det lite tjafs innan sista lektionen också. Tror inte jag kan säga för mycket, då blir det väl antagligen mer bråk? Men tydligen så blev jag ''jättearg'' också, jasså, det visste jag inte ens själv..? Att jag var jättearg är nog överdrivet, var inte i närheten av det ens. Men nog om det, vill definitivt inte skapa ännu mer bråk just nu. Får försöka att inte vara så långsint. Gaaah.


Nej fan, måste tänka på annat nu alltså. Får bli att jobba lite matte och so. Matten går verkligen skit för mig för tillfället så måste försöka träna lite.



Inte bara en sak, utan flera, många flera.
 
12-01-26 16:05
Trackback


RSS 2.0