Massa filmer

Har suttit parkerad i min puff framför tvn hela dagen. Låter som en bra start på året enligt mig! Min lillasyster är magsjuk och jag vill verkligen inte bli det så jag håller mig inne på mitt rum istället. Först kollade jag på The Blind Side som gick på tv och nu sitter jag och kollar på Kalle och Chokladfabriken. Inte den bästa filmen precis, men den duger just nu! :)



Bilden säger allt, gick för någon timme sen och gjorde några mackor till mig. Nu är jag fett hungrig igen, kan inte pappa komma hem snart så att vi kan äta någonting?!



Jag hoppas verkligen bara att jag inbillar mig just nu om att jag har ont i magen, vill definitivt inte åka på magsjukaaaaaa!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0