2011 i bilder

Kommer vara lite wannabe Hanna nu och lägga ut en speciell bild från varje månad i 2011.


J A N U A R I - Åkte till Sälen med Moa och min familj, awesome! (Hade ingen annan bloggbar bild, haha..)

F E B R U A R I - Tog hål i naveln, dock tog jag ur den lika fort.


M A R S - Klippte mitt hår så det blev väldigt kort.


A P R I L - Tog årets första dopp.


M A J - Var på kryssning med Viola.


J U N I - Firade Keijo och åt jordgubbar, grädde och himla massa socker med bästavän! Haha, kolla mina fingrar..? Fan vad jag kladdar !


J U L I - Firade mig ute vid stugan med vännerna!


A U G U S T I - Klippte mig.


S E P T E M B E R - Klassen hade disco för de som gick i 0-6. HAHA, kommer aldrig glömma när jag och Matilda stod i kiosken alltså!!!


O K T O B E R - Var med på innebandynatten. Vi ''ägde''.


N O V E M B E R - Pappa fick en ny dator, var fett avundsjuk.



D E C E M B E R - Köpte min efterlängtade säng!




Det där var mitt år i bilder det. Vet ni hur lång tid det tog att göra det här inlägget eller?! En timme, fett jobbigt.



Kommentarer
Postat av: Soffy

Det beror väl på lite (: Jag har själv 3 par Litas så jag tyckte det var värt såklart, men då ska man vara säker på att dom kommer användas mycket och att det verkligen är ens stil :) om det är så och man har pengarna är det bara att köpa!

2012-01-05 @ 19:20:44
URL: http://soffy.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0