Utskälld

Det är inte varje dag man blir utskälld av en busschaufför inte! HAHA! Alltid när jag åker buss så måste jag ha fötterna på andra sätet, tycker det är grymt mycket skönare att sitta så. Efter att busschauffören hade varit ute och rökt (-.-!!!) så såg han att jag satt så. Då gick han fram till mig och sa att jag var tvungen att ta ner dem, så jag gjorde det.
Han: Tänk om någon annan skulle komma med sin vita jacka och sätta sig där. Vad tror du händer om du sitter med fötterna sådär?
Jag: Ja, det blir smutsigt..?
Han: Du måste tänka på andra före dig själv. Bla bla bla bla
Jag: *Stoppar in hörlurarna i öronen igen och fortsätter smsa.*
Han: Bla bla bla bla


HAHA!
Visst, det är väl kanske inte så bra gjort av mig som jämt sitter med blöta skor på andra sätet. Men blir skapligt irriterad när han har sitt ansikte någon dm ifrån mitt ansikte och försöker läxa upp mig. Det funkar liksom inte på mig! Hehe, aja..



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0