Gårdagen

Godmorgon! Fyfan vad trött jag är, helt sjukt. Kom hem vid fyra imorse och kunde inte somna förrän fem för att det var så ljust ute. Nu kan jag tydligen inte sova längre. Kommer vara död hela dagen känner jag. Men det är det värt, hade grymt kul igår! Drog till Hanna vid elva, då satt vi och spelade nå frågespel med några fler som var där. Sen började det komma lite fler folk från klassen. Vi drog ner till prästryggen ett tag, sen drog vi hem och käkade pizza. Sen blev det ner till prästryggen igen för att vissa ville bada. Däremot så gjorde inte jag det, för kallt. Heh. Sen så kollade vi på en massa filmer. Först Kick-Ass, sen 100 Girls. Där emellan så satt vi ute och bara snackade, mysigt! Sen så drog det hem en massa folk så det var typ bara jag, Hanna, Mickis, Dennis och Rasmus kvar. Då kollade vi på Rio. Ah och så blev det ju lite Batman-porr däremellan, HAHA. När den var slut så var klockan runt halv fyra. Då drog Rasse med mig hem för att hämta hjälm till  Dennis. Sen låg jag och kollade en stund på Gossip Girl. 
 
 
Ska nog snart gå upp och göra frukost och lite sånt där. Måste duscha också. Gick och la mig imorse utan att tvätta bort sminket eller någonting så jag har smink ner till kinderna typ. Kommer väl kanske nå mer inlägg idag. Tror jag drar ut på sjön, orkar inte vara hemma längre. PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0