Hemma nu

Nemen heeeej! Var ett tag sen. Har varit ute på sjön de tre senaste dagarna. Har varit grymt fint väder så har bara legat på bryggan och solat och badat. Har bränt mig på många ställen så har skapligt ont, får skylla mig själv. Papa fyllde år igår så det var lite folk därute också. Så vi snackade massa och åkte lite ring. Jag gjorde aldrig det men vissa andra gjorde. Har nog inte skrattat så mycket på ett bra tag, det behövde jag. Men idag kände jag att jag ville hem. Blir lite jobbigt i längden när det inte finns så mycket vatten (drickbart). Hela mitt rum gungar efter bryggan, haha. Tror inte jag ska göra någonting ikväll. Bara ta det lite lugnt tror jag. Och imorgon är det väl Power Meet också? Hoppas mamma ska in och hoppas att jag får följa med i år också. Var så kuuuul! 
 
Haha, är så jävla stolt när det gäller bilen. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0