Tufft

Har varit ute och åkt massa moppe idag. Drog till Matilda, men först blev det en sväng för att tanka. Har haft min moppe i snart ett år och det här var första gången jag tankade själv, haha. Sen drog jag till Matilda, vi drog med moppen till Rockhammar för att bada. Blev några timmar där. Drog hem till henne igen för att hämta pengar sen åkte vi till Frövi igen. Blev ett besök på Ica för att köpa chips. Åkte hem till mig och åt chips. Nu sitter jag själv vid datorn med bra musik i lurarna. Slår nog på en bra film senare, när tvn blir ledig. Min dvd har gått sönder, lyyyyckat! Det suger att kolla på film på datorn. Vill så gärna se A walk to remember men känner inte för att gråta just nu, haha. Får bli en annan dag isåfall, när jag redan känner mig nere eller något. 
 
PUSSVA

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0