We're higher than a motherfucker

Fan vad irriterande. Jag kollade på antagningslistorna på na för att kolla vilka från Frövi som ska gå på Thoren osv. Jag står inte ens med på Thoren, jag står fortfarande på Plusgymnasiet. Galet irriterande. Skulle inte förvåna mig om det blivit något fel så att det blir Plus i alla fall, haha. Egentligen kvittar det. Men det är Thoren jag vill gå på. Helt klart. Men jag får se hur det blir. Återstår väl att se när man väl kommer till skolan. Kanske blir utskickad, haha! Fast jag blev lite förvånad över att det var så många som valde just ekonomi och inte samhällsvetenskap? Vet däremot inte vad skillnaden är, men jag har velat gått på sam hur länge som helst. Så det fick det bli. 
Fan, nog pratat om det. Skolan börjar ju inte än. Får några veckor till på mig att chilla. Så jag ska nu lägga mig och nörda One tree hill, säsong 6. Ska nog käka lite b&j's också, fän vad najs. Känner att jag äter nyttigt. Ingen frukost, dricka konstant och en massa skräpmat på det. Kan inte vara bra någonstans alltså. Whatever. PUSS! 
 
 
I'm fucking crazy about you.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0