21 Jump Street

Men tjenaaaa! Det var ett tag sen jag skrev. Har inte orkat blogga någonting idag förutom inlägget med Misty och det första som var tidinställt, finns ingenting att skriva liksom. Har städat mitt rum idag, behövdes verkligen! Så nu ser det hyfsat rent ut igen. Var (nästan) hemma själv idag också så passade på att lyssna på hööög musik. Livet alltså! Hög musik i mitt hjärta. Sen har jag inte gjort så mycket mer. Kollade på 21 jump street för andra dagen i rad också. Nörd. Men idag kollade jag på den med mamma och pappa. Tröttnade inte på den, grym film! Det bästa var när Johnny Depp dök upp mitt i allt, HÖJDPUNKTEN!

Får se hur sent det blir inatt. Är inte speciellt trött och hade tänkt att kolla på film innan jag somnar. Project X. Verkar skapligt bra. Försökte ta hem Honey också som är en dansfilm. Men det var ingen som seedade så det gick ju åt helvete. Får hoppas på att den hoppar igång senare. PUUSS
 
12-06-19 00:35

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0