900 kr fattigare

Har sovit ute i stugan de två senaste nätterna. Sista natten var det bara familjen vilket var så otroligt skönt. Vi åt smörgåstårta och kollade på The vampire diaries. Mysigt! Idag åkte vi hem allihopa. Så nu ligger jag och kollar på tv. My name is Earl, inte det bästa, haha. Sitter och snackar lite med Matilda också. Blev ca 900 kr fattigare idag. Men snart är jag ett par jeans och en tröja rikare. Rea på junkyard, kunde inte hålla mig borta! Redan en dag efter jag fått barnbidraget, haha. Lite ruligt är det att jeansen heter Natalya. Det var tydligen mitt namn i England. Alla från England sa Natalya istället för Nathalie. Vet inte hur de lyckades få med A:et i slutet. Kååånstigt. 
 
Ska snart sova. Imorgon drar jag till Viola och slaggar där. Myyyys. Natti Natti! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0