aow

Hejhejhej! 

Tillbringade natten hos Viola. Vi kollade massor på film och spelade massa spel. Haha, vill knappt säga hur många filmer vi kollade på. Nördvarning. Kom hem runt halv åtta och drog direkt ut och sprang. Blev en runda på typ 2 km, inte så mycket men duger för mig just nu. Sitter just nu och bara chillar framför datorn. Såg att det ska bli grymt väder imorgon med sol och allt. Härligt! Hade gärna velat hitta på någonting, men finns liksom ingenting att göra. Så det blir att sitta hemma, och lyssna på en jävla massa tjat. Like always, låter väl helt fantastiskt va? Går snart och gräver ner mig själv någonstans och kommer inte upp förrän om några år. :') 
 
Ska låsa min dörr och dra upp volymen till musiken nu. Så att jag får vara ifred. Haha, skämt å sido. PUSS! 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0