Badat

Känns lite konstigt att klockan snart är nio. Känns som sex! Drog i alla fall ner och badade med Hanna. Det var så himla fint väder. Men när vi väl var vid prästryggen så var det inte fint väder precis. När vi var i vattnet så kunde vi höra regnet längre bort i vattnet, sen kunde vi se regnet komma mot oss. Lite läskigt faktiskt. Men jag badade i alla fall! Första gången i prästryggen för i år. Och igår var det första gången i abbortjärn. Trodde först att jag skulle få åka hem i regnet, men det hann lugna ner sig. Däremot så blev det väldigt kallt då jag bara hade shorts. Men jag har precis tagit en varm dusch så nu känns det luuuugnt! Ska göra mig lite mat nu och sen slå på en bra film. 
 
Pusselipuss. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0