gone

Haha, lägga sig och kolla på film var det ja. Så typiskt mig att säga en sak men sen göra en helt annan. Har inte kollat på någon film än. Sitter vid datorn och spelar Disturbed på högsta volym. Längesen jag lyssnade på dem, sån jävla grym musik alltså. Kommer nog inte lägga mig än på ett tag. Fastnade här. Aja, har ju ingen tid att passa så whateveeeeeer.


Fän vad nice. Som om den här kvällen inte kunde bli så mycket sämre. (överdriver). Min dator har börjat fucka som fan och kommer gå sönder vilken dag som helst om den fortsätter såhär. Och jag med mitt fina tålamod kommer snart kasta ut datorn om den fortsätter. Hehe. Ska lugna ner mig nu genom att äta choklad och dricka massa dricka tror jag. Jo, dricka skulle sitta fint just nu. Ingenting annat, haha, never.


I brist på nya bilder.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0