Rolig kväll

Helt sjukt vilken rolig kväll jag hade igår! Först drog jag till Johan för att han hade tagit studenten. Sen drog jag och Matilda vidare till Hanna där vi satt och snackade lite. Sen kom Mickis, Pernilla och Evelin så då gick vi till mulleberget där det var lite ''fest''. Kan väl säga att det inte var så himla mycket drag som jag trodde att det skulle vara. Men var ändå lite kul! Festen där höll inte på så länge för polisen kom så då stack jag och några till till picasso för att käka pizza. Efter det drog vi till prästryggen. Jag, Hanna och Dennis var så smarta så vi skulle gå över kyrkogården och över massa högt gräs. När vi skulle gå över gräset så var det självklart att det låg ett stort träd där med massa stora grenar överallt. Helt omöjligt att ta sig över. Fast jag var inte den enda som ramla som tur var, haha! Sen låg vi på bryggan ett tag och typ bara pratade. Runt 1 så fick jag och Matilda skjuts hem till mig där vi slocknade rätt så fort. Nu ska jag snart gå in i duschen, känner mig inte särskilt fräsch. Ont i halsen har jag också, synd om mig. Hehu. Tror jag är tvungen att sova ute på sjön inatt och imorgon kommer det en massa folk dit som ska gratta mig och mina syskon. Så tror inte jag kommer hem förrän söndag. Hörs väl då om det inte blir något mobilinlägg, PUSSVA!


Update: Jag menade att jag kommer hem på måndag. Var tydligen lördag idag, haha..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0