Sjuk dröm

Vad har hänt med blogg.se egentligen?! Jag fick ett mail från de nyss där det stod typ ''Stort tack för att du anmält dig och din blogg att bli en utav de allra första testarna utav blogg.se's nya bloggverktyg.'' Dafuq?! Det har jag inte gjort? De är ny design där man skriver inlägg och allting. Fult blev det, hoppas de inte ska fortsätta ha det såhär, hittar ju ingeeeenting!

Godmorgoooon! Vaknade till dåligt väder idag också. Börjar undra lite när solen ska börja steka på igen. Hoppas det blir snart för jag orkar inte sitta inne hela dagarna. Det enda jag gjorde igår var att sitta vid datorn, kolla på OC och läsa. Kul liv? Finns inget annat att göra när det är kallt ute. Den här dagen kommer antagligen se likadan ut, om mamma inte tvingar med mig ut på sjön. Det orkar jag inte, så tråkigt där ute!
Drömde en lite rolig dröm inatt också. Eller jag tyckte det iallafall, men det gjorde inte Matilda, haha. Jag drömde om att det var en till nianfest fast inomhus med musik och sånt där. Alla var helt crazy! Jag var rätt så nykter, tyckte jag själv. Men när jag skulle sätta upp håret i en tofs så skulle jag luta huvudet framåt för att få tag på allt hår. Då gjorde jag det väldigt hastigt så hela jag flög i backen, världens faceplant. Så, jag tror inte jag var så nykter trots allt. Senare på kvällen så sprang jag runt i bara jeans, ingenting annat. Vilken tur att det bara var en dröm! Haha, sjuka grejer alltså..
 
12-06-14 11:46

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0