Skapligt misslyckad

Orkar inte berätta om dagen nu. Får ta det imorgon eller någonting. Kan väl säga att dagen började jävligt bra med familj och släktingar. Men sen började kvällen förjävla dåligt alltså. Drog till Frövi och dryga där (förlåt till er som var där, inget fel på er, bara jag som var osocial). Fattar inte varför jag åkte från mormor till Frövi? Haha, weird. Sen slutade kvällen awesome. Tog moppen till Matilda och badade med henne, Viktor och Jesper. Kuuul! 
 
Kvällen tog slut ovanligt fort. Vanligtvis så brukar det vara fullt ös hos mormor vid den här tiden. Men alla har redan gått hem. Sjukt tråkigt ju! Så nu ligger jag i sängen och ska kolla på lite tv. Är sjukt trött, måste sova känner jag. NATTI! 
 
Blött hår, trött chey, snyggaste tröjan. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0