T r å k i g t v ä r r e

Men tjaaaa! Känns så otroligt skönt att vara hemma igen. Att vara ute vid stugan sög. Låg och kollade på tv i stort sätt hela kvällen. Till slut fick mamma tvinga mig att vara lite social där ute. Haha, verkar inte alls få bestämma själv längre. Galet jobbigt. Hoppas ni andra hade superkul igår, eller nej förresten. Hoppas ni hade jättetråkigt, som jag, heuhoah. Ville också på feeeeest! Kanske är någonting imorgon? Brukar alltid fira midsommar hos mormor, men på kvällen blir det alltid så himla tråkigt, precis innan vi ska grilla. Vore awesome om jag kunde dra in till Frövi då! Särskilt nu när familjen inte är ute på sjön och allt. 
 
Ëfter mycket om och men så fick jag åka hem idag. Annars hade jag behövt sova kvar en natt till för att sen äta hos några innan vi skulle dra till mormor. Det ville jag verkligen inte! Särskilt inte då jag inte duschat mitt hår på ett antal dagar. Så istället fick jag åka hem, men då måste jag sköta tvätten. Så jag ska ta tag i det nu så att jag får det lugnt ikväll. PUSS. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback


RSS 2.0